Moja twórczość

Temat: Moje nowe 3gry-pierwsze 3 gry
mialem duz do szkoly a chcialem zaszpanowac kolegom (wiesz jak jest nikt nie potrafi robic to ok)a do klockow mam problem nie moge za chiny ludowe ustawic ich rowno ludki moge powiększyc bo to nie problem samolot wiem ze przerobiony przyklad ale te klocki mnie dobijają (zeby odnowic sie na planszy w pac. reloaded kliknij przycisk stop w prawym gornym rogu pomozecie cos z klockami PLX! (mowisz ze gra to przerobiony przyklad ta z duszkami? a gdzie niby jest ten przyklad? nie no bo ja od wczoraj sie zarejestrowalem i czytam tez od wcczoraj wiec wiesz...) dobra poprawilem gre ta z duszkami, jest respawn po smierci zaraz zamieszcze
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=4139



Temat: Klockowy Kimonek
włączam. wciskam spację. beznadziejna muzyka, o Boże, takiego czegoś to nawet na esce nie puszczają, chyba że nie jestem na bieżąco. mimo to zacisnąłem zęby, wyciszyłem słuchawki i grałem dalej. jest trochę klimatu wczesnych gmowych gier, jednak to, co kiedyś publikowano bodajże na GM Showcase, dużo bardziej mnie wciągało. wylatuję za planszę - nic się nie dzieje. spadam z dużej wysokości i upadam na klocki - zatrzymuję się w powietrzu i spadam na ziemię, lecz wolniej. może jakiś move_contact by się przydał? grafika brzydka. tylko 4 poziomy i 2 rodzaje przeszkadzajek - żart, po prostu. nawet jak na pierwszą grę słabo.

daję 4/10. byłoby 6, ale nie chciałeś dać screenów i oślepłeś przy testowaniu (muzykę pomijam, gusta są różne no i można ją wyciszyć, w przeciwieństwie do grafiki, którą TRZEBA poprawić). gdyby to nie była twoja pierwsza gra, oceniłbym na 1.
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=20226


Temat: bloczki 2
hmh niezle ale czy moglbym sie spytać te wszystkie klocki to jeden objekt czy kazdy kolor to inny obiekt?

jest sporo takich gier ;p ja kiedyś skleiłem podobną gre w jednym obiekcie i mialem problem z wiekszymi grupami

ogólnie mi sie podoba grafika mogla by byc troche lagodniejsza :F
3/5
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=13600


Temat: Jak otworzyć....
Musisz plik z folderu Files tego liba przekopiować do folderu lib w miejscu gdzie masz GM. A oto przykład który zrobiłem: Ściągnij plik!. Jeśli chcesz użyć tych klocków, musisz obok gry dać trzy dlle z folderu Exemples/Browser Example.
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=15028


Temat: Kasa
Jesli chdozi o kase to zrobiłem tak:
Stworzyłem niewidzialeny objekt (bez spritesa) nazwałem go Kasa i w tym objekcie dałem Create a w nim code: global.Kasa = 1000
potem dałem w nim też Draw i w nim Draw a text (klocek z litrą A) i w tym kolocku text: 'Kasa-' + string(global.Kasa)
Puźniej żeby sprawdzić Player Collision ObjAuto1 i tu dałęm code Kasa-=10 Oczywiscie dopaliłęm gre włączyła się ale kiedy player "zderzył się z Autem1 to nic kasy nieodjeło nadal w lewym górnym rogu było 1000 (albo wyskakuje error i psize że w tej linijce jest błąd Kasa-=10)wytłumaczyłęm to najaśniej jak się da i prosze o najprostszą djagnoze przedewszystkim czy to ma prawo dizałać? czy zrobiłem błąd czy poprostuy jest wszytko ok ale niedizłąła bo mam głupiego kompa?????????? dzieki
A co do etgi iż room niechce podążać za tym jednym samochodem to chdoziło mi o to ż ejak podąza za pozopstałymi 4 bez ceregieli i niepotrzebnej roboty to poeewnie za tym 5 będize też podążać i chdozi o jakiś drobiazg ale widze jże już was zmęczyłęm tym pytaniem i puki co będę sam kombinował. ja w mojej geirce mam narazie tylko 165 i 14 roomów objektów ale zmaierzam skończyć i mieć ejszcze ejdno zero na końcu

PS. BP Ultimate to co widzisz niedziejej się naprawde
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=2660


Temat: Wrześniowe dzieciaczki 2009 cz. II
Nina mój Adrian ostatnio polubił klocki Lego gry typu Spadające Małpki Piranie lubi lepić z ciastoliny rozwiązywać zadania w książeczkach takich dla 5-6 latków.Pamiętam że synek szwagierki lubił tez roboty Adrian tez dostał na Mikołajki dwa jeden do składania z Bionicle ale jakoś nie bardzo mu to podchodzi.A co do rozmiaru ubrań to 116-122.
Ada fajnie że swięta udane 300km to ja mam do rodziców pamiętam jak się jedzie tyle czasu z małym dzieckiem
Kasia super że ślub i chrzest za Wami
Jaśminka pierwszy raz słyszę o takiej wódce jaka była w smaku?

Ja znowu sama mąż na druga zmianę do pracy Majka śpi dzieci oglądaja bajkę ja szukam Majce czapki ale wszędzie same duże
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=66769


Temat: Crysis - mega grafika HD na PC

u mnie nvidia 7900GTO(700/1700) , c2d 3.2Ghz, 2GB ramu, raptor 150GB 10.000rpm i na medium ledwo lazi, mozna grac ale to nie to... i musi byc wlaczony AA , przy wylaczonym crysis wyglada jak klocki, nie ma prawie tekstur tylko rozne bloki, wiec przynajmniej musialem AA2x wlaczyc, gierka ladnie korzysta z 2 rdzeni, bardzo ladnie dziala dzwiek 5.1(choc w setupie ani slowa o dzwieku 5.1 czy lepszym), na haju i AA4x na moim konfigu nie ma grania , w sumie na medium i AA2x tez nie bo to bez sensu, brak calkowitej plynnosci i na dodatek rozdzialka tylko 1024x768

ogolnie gierka dobrze zrobiona, dobrze wszystko odwzorowane, jak sie idzie po suchym piasku to suchy , jak mokrym to mokry itd. fizyka gierki tez OK, choc te powiewy lisci drzew ,trawy to pic na wode



Gra strasznie wymagająca od sprzętu nie ma co ukrywać.
Na moim amd athlon 3800x2, Palit GF 8600 GT Sonic+, 2 gB Twinmos, na średnich da radę pograć. High nie wchodzi w rachubę no i rozdziałka pozostaje 1024 na 768. W sumie nie narzekam demo jest dość długie, grafika urzeka (nawet na mdeium), fizyka niezła (drzewa tnę jak popadnie heheh). Dla mnie graficzne cudo. Choć przydałoby się 8800.
Źródło: hdtv-polska.net/index.php?showtopic=6877


Temat: "Nie wyceniamy zarezerwowanych domen ..."

Bym prosił wyjaśnienie na moje pytanie
Pozdrawiam


Język polski to podstawa. Bez poprawnej znajomości gramatyki i ortografii języka polskiego ciężko o dobre domeny juz na samym starcie

Poza tym:

Rozumiem, że w życiu codziennym również najpierw czytasz gazetę od deski do deski, a potem płacisz za nią lub decydujesz się za nią zapłacic. Warzywa na targu czy w markecie też opłacasz dopiero po ocenieniu smaku zupy, czy była zjadliwa... Jedzenie w restauracji tez najpierw kosztujesz, a jak nie za bardzo smakuje, to wykłócasz się i nie płacisz... Mecz też na stadionie obejrzysz sobie płacąc po...tak? Jeśli tak, to twoje myslenie jest po prostu, nic dodać, nic ująć, "git majonez"...

Domeny można testować (podobnie jak są testery kosmetyków, możliwości przetestowania hostingów jak i wielu innych rzeczy)

Jesli uważasz, że należysz do pokolenia "wszystko za darmo, bo się należy" i nie musisz ponosić kosztów, to czas się wrescie obudzić. W życiu nie ma nic za darmo!

Domeny to biznes, a nie klocki lego, które za darmo możesz ułozyć w innej konfiguracji. Jesli tego nie rozumiesz, to nie warto w to wchodzić..albo należy zaciągnąć się do woja i nauczyć się reguł gry.
Źródło: di.pl/index.php?showtopic=18353


Temat: PS3 albo Xbox 360

Kierowalem sie przerobką i ceną
Wiedziałem ;) No nic miłego ssania 50 gier tygodniowo i ich kończenia ;) Bo jak wiadomo zassać i wypalić to pikuś, ale ukończyć trudna sztuka zwłaszcza że w momencie kiedy wypalasz wychodzi już nowa...


No oczywiście, większość posiadaczy X360 to złodzieje i kupują tą konsolę, bo można ją przerobić, a Ty masz na to dowód w postaci statystyk, a nie swoich własnych wyobrażeń.

Powtarzałem to wielokrotnie i chyba każdy powinien w te sposób podchodzić do sprawy.

Tutaj akurat się nie zgodzę, bo plusów u konkurencji nie widzą chyba tylko niereformowalni fanboje. Sam jestem posiadaczem X360, ale często odwiedzam znajomego mającego PS3 i naprawdę ślina mi cieknie na widok WipeOuta HD. Mam też na stanie PS2, które jeszcze przez długi czas nie zajdzie kurzem(GoW2, SotC, Okami). Problem stanowi chore podejście do dyskusji, objawiające się wiecznymi próbami udowodnienia, że ich sprzęt jest lepszy. Jest, ale tylko dla nich, bo każdy indywidualnie to postrzega, ma własne wymagania i preferencje. Dopóki tego nie zrozumiemy, dopóty fora będą pełne jałowych, bezcelowych przepychanek.

Jeśli chcesz przerabiać, to pamiętaj, że robisz to na własną odpowiedzialność. Zresztą słyszałem, że najnowszych "klocków" nie można przerobić. Mam nadzieję, że to prawda.

Dotyczy to konsol z napędem LITE ON którego na chwile obecną się nie da przerobić, tylko wymiana napędu a to koszt 250zł.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=418780