Moja twórczość

Temat: BZP nr 193/02 (3)


| Może ktoś mi wytłumaczy - kto może stanąć do takiego przetargu?

Kierowcy (lub grupy kierowców) prowadzący działalność gospodarczą.


Tak też przypuszczałem. Oferta dla bezrobotnych z prawem
jazdy na autobus ;-) Jak bym nie miał pracy to bym wystartował
w takim przetargu ale nie mam prawka na busy :-)

Pzdr
Jacek Sobota


Źródło: topranking.pl/1726/bzp,nr,193,02,3.php


Temat: wątpliwy biznes
wątpliwy biznes
Szanowni Państwo!Mam uprzejme pytanie?W jakiej instytucji można
sprawdzić czy umowa między firmami jest poprawa pod względem
prawnym,czy nie ma nadużycia,ew. jakiejś nadinterpretacji.Ostatnio
zacząłem pracować w jednej z warszawskich firm kurierskich.Skusiła
mnie oferta pracy z samochodem typu bus/samochód jest moją
własnością/.Po rozpoczęciu pracy okazało się że pracy na busy nie
ma.Wozi się kopertki między firmami,a i tych zleceń jest raczej
mało.Rozwiązaniu umowy w trybie natychmiastowym sprzeciwia się
prezes,tłumacząc ,że zgodnie z ustaleniami obowiązuje 12-o
tygodniowy okres wypowiedzenia.Sytuacja jest nienormalna.Kierowcy
walczą o zlecenia,a wytrzymać trzy miesiące dokładając do
działalności jest bardzo ciężko.Jeśli ktoś z Państwa miałby jakieś
sugestie będę wdzięczny w imieniu swoim i kolegów.Pozdrawiam
Krzysztof
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26,76444739,76444739,watpliwy_biznes.html


Temat: NIELEGALNI POŚREDNICY - BŁAGAM NIE UFAJCIE !!!!!!!
na miejscu też można się naciąć na "wiarygodne od dawna działjące agencje":

• Re: UWAGA na agencje Ania's Poland
lond0n 25.04.2005 13:47 + odpowiedz


1. gdyby agencji na nas zalezalo, to by nam znalazla inny nocleg, a my
uslyszelismy: TO SOBIE WRACAJCIE. Chcielismy zostac, ale nie w tym mieszkaniu.
2. znajdz w malej miescinie o 9 wieczorem nocleg
3. wytatuowani kryminalisci na dole i pijany gosc ktory nas oprowadzal po
naszym nowym krolestwie, malo zachecajace
4. praca pewnie byla fajna, ale co z tego jak agencja tak olewala potencjalnych
pracownikow
5. nic nie placilismy agencji, ale kierowca busa nam powiedzial, ze bedziemy
placic agencji za dowoz do pracy, chyba ze sobie kupimy auto
6. jadac z londynu nic nie ryzykowalismy, jedna osoba ktora dojechala z polski
juz pracuje gdzie indziej, bo miala alternatywe, ale gdyby wiecej polakow nie
zrezygnowalo i przyjechaloby z polski to by sie zawiedli.

Dlatego do ludzi ktorzy sa w Polsce: NIE PRZYJMUJCIE OFERT PRACY Z AGENCJI
ANIA'S POLAND

Do ludzi w UK: wezcie urlop, i zabezpieczcie sobie powrot.
Ania's Poland
werbuje pracowników innej agencji, a dopiero ang. agencja dla pracodawcy.
Dlatego w przypadku problemow wszyscy umywaja rece.

Poczytajcie londynek.net , forum, w wyszukiwarke wpiszcie Ania's Poland. Nasz
problem to pikus w porownaniu z tym co spotykalo innych ludzi.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,115,23297814,23297814,NIELEGALNI_POSREDNICY_BLAGAM_NIE_UFAJCIE_.html


Temat: Oferta pracy
Oferta pracy
Taka od znajomych znajomych oferta pracy dotarła do mnie na GG:

W skrócie "wożenie ludzi busem do i z Berlina. Koniecznie trzeba nosić krawat, dobrze się w nim czuć swobodnie wyglądać. Doświadczenie nie wymagane"

Muszę zapamiętać żeby nie korzystać z usług tej firmy, dla której u kierowcy najważniejszy jest krawat :-).





Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14718,40467930,40467930,Oferta_pracy.html


Temat: oferty pracy
oferty pracy
Witam
Ogromna prośba do wszystkich osób, które wiedzą o jakichś ofertach pracy, by
napisali tutaj o nich, bo jak wiadomo dużo takich informacji przekazuje się
pocztą pantoflową. Oczywiście mogą być linki, oferty z różnych dziedzin.
Pozdrawiam i mam nadzieję że podzielicie się z innymi - bezrobotnymi tą wiedzą.

P.S. Ja szukam pracy jako kierowca jakiegoś busa, ciężarowego, kuriera itp.

W sklepie "KIKI" na ul. Dąbrowskiej szukają sprzedawcy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,329,96137363,96137363,oferty_pracy.html


Temat: Kierowca szukam pracy
Kierowca szukam pracy
Moi drodzy szykam pracy w soboty , niedziele lub popołudniami.
Praktyka na pojazdach pow. 3,5 tony, autobusy, busy, ADR. kat.
B,C,D,E. Dyspozycyjność i uczciwość. Za jakiekolwiek propozycję z
góry dzięki. Czekam na oferty odzwonie. Pozdrawiam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,64,71025129,71025129,Kierowca_szukam_pracy.html


Temat: Jestem kierowcą w UK-masz pytanie to pomogę!!
> Czy są jakieś warunki które tamtejszy kierowca musi spełniać itd.

Jezeli chcesz zawodowo jezdzic w UK to
musisz swoje polskie prawo jazdy zarejestrowac w DVLA (bezplatnie) lub mozesz
wymienic na angielskie (38 funtow + oplaty pocztowe) . Za kazdym razem musisz
wyslac do DVLA swoje prawo jazdy - w pierwszym przypadku odesla Ci go razem z
dokumentem na punkty karne w drugim odesla je do Polski do urzedu, ktory go
wydal. Wiecej info:

www.dvla.gov.uk/
Jezeli chodzi o prace to najszybciej ja znalezc na stronach urzedu pracy:
www.jobcentreplus.gov.uk/cms.asp?Page=/Home/Customers/Searchforajob
w 1 zaznaczasz Transport/Vehicle w 2 Drivers a potem w 3 HGV/LGV potem na dole
wciskasz zielone continue, nastepnie wybierasz miejsce pracy. Jezeli znasz
angielski w stopniu komunikatywnym to warto tez zaznaczyc w 3 Bus/Coach Driver,
sa tam oferty pracy dla kierowcow autobusow, w wielu przypadkach to, ze nie
masz kategori D nie stanowi problemu, firmy autobusowe daja Ci trening (jeszcze
placa Ci w tym czasie pieniadze !!!) i potem zdajesz egzamin na D.

HGV/LGV class 2 = C
HGV class 1 = CE
PCV = D
Pozdr. LL
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,115,23406487,23406487,Jestem_kierowca_w_UK_masz_pytanie_to_pomoge_.html


Temat: zatrudnienie w Niemczech
Witam,
zainteresowało mnie Pani ogłoszenie. Proszę o dokładniejsze informacje odnośnie opieki nad osobą starszą. Interesuję mnie również praca kierowcy , posiadam busa 5 osobowy, znam bardzo dobrze język niemiecki.
Jeśli oferta jest aktualna- proszę o odpowiedż.
Pozdrawiam
Piotr Skalski
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,115,38246435,38246435,zatrudnienie_w_Niemczech.html


Temat: Bus Simulator 2008 (2007)


Uruchom silnik i zasiądź za kierownicą jednego z ośmiu wiernych oryginałowi modeli autobusów (włącznie z autobusami przegubowymi).
Bus Simulator przeniesie nas w świat komunikacji miejskiej, gra będzie bardzo realistycznie odzwierciedlać pracę kierowcy autobusu - oprócz pilnowania kursu jazdy, będziemy musieli także przestrzegać przepisów kodeksu drogowego, oraz uważać na nasz autobus i innych użytkowników dróg. Szaleńcza jazda, niepunktualność albo przejeżdżanie na czerwonym świetle, są nie mile postrzegane przez podróżnych. Jednak zachowując zbytnią ostrożność i dojeżdżając z opóźnieniem na przystanek, możemy się spodziewać, że większość podróżnych zrezygnuje z naszych usług i pojedzie do pracy taksówką.

Bus-Simulator 2008 przenosi wszystkich fanów symulacji nie tylko w realistyczną rolę kierowcy, ale także w rolę szefa przedsiębiorstwa autobusowego, którego celem jest kupno nowych autobusów i konserwacja starych. By zdobyć nowych klientów musimy angażować się w kampanie reklamowe i specjalne oferty.

Łącznie oczekujcie dwunastu szczegółowych tras (śródmieście, stare miasto, okręg przemysłowy itd.) w ożywionym wielkim mieście. Poszczególne trasy musza być opanowywane w różnych porach dnia. Różne warunki atmosferyczne (upał, gołoledź/śnieg, deszcz/mgła) wymagają szczególnej zręczności przy prowadzeniu autobusu i mają wpływ na liczbę podróżnych. Bus-Simulator 2008 oferuje nie kończącą się zabawę!

Cechy gry:
- 12 różnych tras w olbrzymim mieście
- 8 różnych modeli autobusów w 4 klasach
- Elementy gier ekonomicznych (kampanie reklamowe, kupno autobusów, różne ceny biletów, specjalne oferty itd.)
- Olbrzymi model miasta z komunikacją miejską, przechodniami i własnym życiem.
- Różne perspektywy kamery włącznie z perspektywą kierowcy autobusu
- Funkcja samouczka dla początkujących
- Najlepsza lista, oraz Online-Highscore-System
- Różne pory dnia i warunki atmosferyczne
- Prosty do posługiwania się







Niemiecka wersja językowa.






//duże poprawki - bakus

Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=347315


Temat: Bus Simulator 2008 (2007)
Bus Simulator 2008 (2007)







Uruchom silnik i zasiądź za kierownicą jednego z ośmiu wiernych oryginałowi modeli autobusów (włącznie z autobusami przegubowymi).
Bus Simulator przeniesie nas w świat komunikacji miejskiej, gra będzie bardzo realistycznie odzwierciedlać pracę kierowcy autobusu - oprócz pilnowania kursu jazdy, będziemy musieli także przestrzegać przepisów kodeksu drogowego, oraz uważać na nasz autobus i innych użytkowników dróg. Szaleńcza jazda, niepunktualność albo przejeżdżanie na czerwonym świetle, są nie mile postrzegane przez podróżnych. Jednak zachowując zbytnią ostrożność i dojeżdżając z opóźnieniem na przystanek, możemy się spodziewać, że większość podróżnych zrezygnuje z naszych usług i pojedzie do pracy taksówką.

Bus-Simulator 2008 przenosi wszystkich fanów symulacji nie tylko w realistyczną rolę kierowcy, ale także w rolę szefa przedsiębiorstwa autobusowego, którego celem jest kupno nowych autobusów i konserwacja starych. By zdobyć nowych klientów musimy angażować się w kampanie reklamowe i specjalne oferty.

Łącznie oczekujcie dwunastu szczegółowych tras (śródmieście, stare miasto, okręg przemysłowy itd.) w ożywionym wielkim mieście. Poszczególne trasy musza być opanowywane w różnych porach dnia. Różne warunki atmosferyczne (upał, gołoledź/śnieg, deszcz/mgła) wymagają szczególnej zręczności przy prowadzeniu autobusu i mają wpływ na liczbę podróżnych. Bus-Simulator 2008 oferuje nie kończącą się zabawę!

Cechy gry:
- 12 różnych tras w olbrzymim mieście
- 8 różnych modeli autobusów w 4 klasach
- Elementy gier ekonomicznych (kampanie reklamowe, kupno autobusów, różne ceny biletów, specjalne oferty itd.)
- Olbrzymi model miasta z komunikacją miejską, przechodniami i własnym życiem.
- Różne perspektywy kamery włącznie z perspektywą kierowcy autobusu
- Funkcja samouczka dla początkujących
- Najlepsza lista, oraz Online-Highscore-System
- Różne pory dnia i warunki atmosferyczne
- Prosty do posługiwania się






Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=347315


Temat: kierowca autobusu
Dzieki, nie ma problemu, chetnie odpowiem tutaj. Ja pracuje w London United. To
jest jedna z kilkunastu firm jakie dzialaja na terenie Londynu. Wymagania i
oferty poszczegolnych firm delikatnie roznia sie pomiedzy soba. W London United
nie wymagaja by miec przez rok angielskie prawo jazdy ale wymagaja by miec
jakies doswiadczenie w jezdzie w UK. To moze byc na przyklad posiadanie
samochodu lub praca w charakterze kierowcy w innej firmie. Na poczatku jest
interview, na ktorym jest maly test na znajomosc przepisow ruchu drogowego i
podstaw matematyki. Po tym wysyla sie dokumenty aby otrzymac Provisional PCV
licence (wczesniej jeszcze badania lekarskie na koszt LU). Po okolo 2
tygodniach mozna zaczac kurs w osrodku szkolenia LU w Stamford Brook Bus
Garage. Ten kurs trwa 4-6 tygodni. W tym czasie dostaje sie wynagrodzenie w
wysokosci 198 funtow tygodniowo, tj jakies 165 na czysto, po podatku. Po zdaniu
egzaminu (teoria i praktyka) sa jeszcze 4 dni szkolenia jakosciowego BTEC.
Potem przechodzi sie do jednej z zajezdni. Tam jeszcze dwa tygodnie trwa
kolejny trening. To jest nauka tras, objezdzenie roznych autobusow i w koncu
jazda z pasazerami w towarzystwie trenera. Ten trening jest juz platny wedlug
normalnych stawek kierowcow. Pierwsze 6 miesiecy pracuje sie za nieco nizsza
stawke. Jest to tzw. probation time. W tym czasie odbywa sie sporo kontroli w
czasie pracy kierowcy. Czasami wchodzi umundurowany pracownik LU i wtedy
wiadomo, ze jest sie sprawdzanym, czasami jednak wchodzi ktos anonimowo. Po
zakonczeniu testu podchodzi do kierowcy, przedstawia sie i mowi, ze bylo OK.
Jesli cos jest nie tak, to wtedy najczesciej kierowca dowiaduje sie o tym kilka
dni pozniej od swojego menadzera. W zasadzie jednak nie ma z tymi kontrolami
problemow.

Forum LONDYN
forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=15108
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20901,26151370,26151370,kierowca_autobusu.html


Temat: Ukrainizacja komunikacji publicznej czyli dlaczego busy są złe
PioTTr

 - tabor przewoznikow prywatnych czesto nie spelnia podstawowych norm


bezpieczenstwa i jest rejestorwany "na krzywy ryj". Napisalem CZESTO a nie
zawsze, jakby kto mial watpliwosci.


Problem w tym że to samo dotyczcy PKS i PKP. Tabor jest zwykle starszy niż u
prywaciarzy, a dodatkowo proponuję sprawdzić szczelność układów wydechowych
autosanów H9 i SU45


- kierowcy mikrobusow w celu maksymalizacji zysku zabieraja pasazerow na
miejsca stojace


Na Lubelszczyźnie jest to zabronione. Co ciekawe, PKP i PKS mogą wozić na
stojących. w PKSowksich busach też można jeździć na stojąco.


co jest naruszeniem zasad bezpieczenstwa i w przypadku
przygrzmocenia w drzewo bedziemy mieli kolejna jatka jak na Kartuskiej


Tam akurat PKS się nie popisał.


- kierowcy mikrobusow w celu wyprzedzenia konkurencji czesto ignoruja
przepisy drogowe, zajezdzaja droge konkurencji, co po raz kolejny jest
zagrozeniem bezpieczenstwa podrozujacych.


Wyprzedzanie kogoś o ile nie ma linii ciągłej jest dozwolone. A co to
znaczy "zajeżdżanie drogi"?


- przez przewoznikow prywatnych stosowane sa ceny dumpingowe, ktore po
likwidacji rownoleglego polaczenia kolejowego natychmiast sa podnoszone.


Nieprawda. Są to po prostu ceny rynkowe a PKS i PKP stosują ceny zawyżone.
Gdyby busiarze stosowali ceny dumpingowe to już dawno by zbankrutowali.Poza
tym już dawno nie ma linii kolejowej np. Lublin - Lubartów a cena biletu u
busiarza wzrosła raptem z 2,00 zł do 2,50 zł.


Niech mi ktos powie, ze z punktu widzenia pasazera jest to dzialanie
dlugofalowo korzystne.
- brak rozkladu jazdy powoduje, ze oferta jest skierowana tylko do ludnosci
miejscowej i ktos, kto sluzbowo lub prywatnie musi odwiedzic miejscowosc
obslugiwana przez busy, nie ma mozliwosci zaplanowania podrozy, przesiadki
i
powrotu o rozsadnej porze.


Sprawdź http://www.strony.wp.pl/wp/gusniak/lublin.htm i powtórz z pełną
świadomością powyższe zdanie.
BTW - w Zakopanem też z busów korzystają tylko miejscowi :-)?


- wielu przewoznikow na jednej linii (brak unii taryfowej) uniemozliwia
osobie dojezdzajacej codziennie w roznych godzianch zakup biletu
abonamentowego co wali po kieszeni.


Nieprawda. Bilet miesięczny abonamentowy w PKSie na przykład na trasie rzędu
30 km kosztuje 180 zł. Jeżdżąc z busiarzem na trasie Lubartów - Lublin do
pracy załóżmy że 22 dni w miesiącu płacimy 110 zł.


- brak skomunikowania pojazdow pomiedzy soba utrudnia planowanie dalszych
podrozy, a co za tym idzie strate czasu dla pasazera.


Busy są lepiej skomunikowane niż PKP. Spróbuj przejechać się np. trasą
Łuków - Zamość PKP i busami.


To tyle negatywnych aspektow komunikacji mikrobusowej.


Mało, a w dużej mierze są to kłamstwa.


Napisze jeszcze raz - nie jestem przeciwnikiem jej istnienia, jestem
przeciwnikiem obecnej formy jej funkcjonowania.


To napisz jak powinna funkcjonować wg Ciebie np. na Lubelszczyźnie ( chodzi
mi o propozycje konkretnych tras) a nie tylko o stwierdzenia - powinna
kursować tam gdzie nie kursuje pociąg.

pozdrówka
aron


Źródło: topranking.pl/1567/ukrainizacja,komunikacji,publicznej,czyli.php