Moja twórczość

Temat: wózki widłowe [gdzie?]
Adam pisze:

Szukam importera wózków widłowych głownie takich marek jak Linde, Toyota.
Nie koniecznie z Trójmiasta... byle sprawdzonego. Moze ktos sie spotkal z
czys takim

pozdr. Adam


Nie mam pojecia jakimi firmami handluja ale zerknij:
http://www.promag.com.pl/index.php


Źródło: topranking.pl/1761/wozki,widlowe,gdzie.php


Temat: wózki widłowe [gdzie?]


Adam pisze:
| Szukam importera wózków widłowych głownie takich marek jak Linde, Toyota.
| Nie koniecznie z Trójmiasta... byle sprawdzonego. Moze ktos sie spotkal z
| czys takim

| pozdr. Adam
Nie mam pojecia jakimi firmami handluja ale zerknij:
http://www.promag.com.pl/index.php


Dzieki ale nowe nie wchodzą w rachube. Szukam czegos w roczniku 98-02


Źródło: topranking.pl/1761/wozki,widlowe,gdzie.php


Temat: wózki widłowe [gdzie?]


Szukam importera wózków widłowych głownie takich marek jak Linde, Toyota.
Nie koniecznie z Trójmiasta... byle sprawdzonego. Moze ktos sie spotkal z
czys takim


W ogłoszeniach motoryzacyjnych na trojmiasto.pl przewijało się swego czasu
cos takiego jak używane wózni widłowe.


Źródło: topranking.pl/1761/wozki,widlowe,gdzie.php


Temat: wózki widłowe [gdzie?]


Adam pisze:
| Szukam importera wózków widłowych głownie takich marek jak Linde, Toyota.
| Nie koniecznie z Trójmiasta... byle sprawdzonego. Moze ktos sie spotkal z
| czys takim

| pozdr. Adam
http://www.techtrans.com.pl/ firma z Elbląga.


Dzieki...chyba ich odwiedze

pozdr.


Źródło: topranking.pl/1761/wozki,widlowe,gdzie.php


Temat: Szukam, szukam i tylko PH!!!
Może zacznij od stanowiska związanego też ze sprzedażą, ale np. usług
logistycznych. Jeżeli Cię interesuje transport, to może jako spedytor. Tylko
niestety w tym zawodzie, z reguły, potrzebują kogoś z doświadczeniem a de facto
z bazą klientów z poprzedniej firmy ;-). Może spróbuj w firmach zajmujących się
inwestowaniem w powierzchnie magazynowe (Pro Logis, Apollo Rida itd.) - jezeli
jesteś po PW, to wiesz, że nie można jeszcze mówić o centrach logistycznych -
bo po prostu takowych jeszcze w naszym kraju nie ma ;-). Pozostają np. firmy
dostarczające wyposażenie i software dla branży logistycznej: wózki widłowe
(np. Linde, Still), regały (np. Olejnik, Schaffer), naczepy (Schwartzmuller,
Wielton), ciągniki siodłowe (np. MAN, Scania), opakowania zwrotne, software
(np. SAP, Quantum, IFS, Selmar, Teta) itd.itd.
Z drugiej strony możesz spróbować nie jako pracownik operacyjny, ale np.
analityczny: Miebach Logistik, Doradztwo Gospodarcze i Logistyczne, ILiM itd.
Nie zmienia to faktu, iż w logistyce na ciekawe stanowiska poszukuje się ludzi
z dużym praktycznym doświadczeniem. Nie mówię tu o ogłoszeniach, w których
poszukuje się "logistyka" do wystawiania faktur.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,42380056,42380056,Szukam_szukam_i_tylko_PH_.html


Temat: czy kupić wózek widłowy?
czy kupić wózek widłowy?
Niemieckiej produkcji.
W cenie jedna paleta.
Dla dzieci od lat 3 )

www.simbatoys.de/big/
"DER LINDE FORKLIFT" w dziale Gabelstapler und Co.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11207,60537041,60537041,czy_kupic_wozek_widlowy_.html


Temat: Szkują się kolejne inwestycje w Świdnicy
Linde zainwestuje w Świdnicy?
Doszły do mnie informacje z kilku niezależnych od siebie żródeł, że w Świdnicy
może zainwestować europejski potentat w produkcji wózków widłowych - niemiecka
firma LINDE. Inwestor miałby zainwestować ponad 40 mln euro i początkowo
stworzyłby od 250 do 300 nowych miejsc pracy, a docelowo ponad 1000. Mówi się,
że jest zainteresowany 16 hektarową działką przy ul. Kazimierza Wielkiego na
Zawiszowie. Do przetargu na tą działkę jednak nie stanął (nie tylko Linde, ale
także żadna inna firma). Nieoficialnie mówi się, że wszyscy zainteresowani tą
działką czekają zapewne na rokowania poprzetargowe.
Zobaczymy co z tego wyniknie?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,550,29039144,29039144,Szkuja_sie_kolejne_inwestycje_w_Swidnicy.html


Temat: uprawnienia FLT
uprawnienia FLT
Witam
Mam ptyanie:
znalazłem w internecie wiele ofert pracy dotyczacych operatorów wózków
widłowych gdzie wymagane sa licencje: Telescopic , Reach czy Counterbalance
fork lift truck. Mam uprawnienia wydane przez UDT na których jest
napisane "wózki jezdniowe podnośnikowe, unoszące oraz wyskokiego
podnoszenia". Jak to się ma do nazewnictwa stosowanego w Angli. Czy Nazwa
telescopic oraz Reach odnosi się własnie do wózków wysokiego podnoszenia? I
czy moje uprawnienia również obejmują te typy wózków oraz counterbalance? W
Polsce jeździłem w Makro na wózkach bocznych Linde R16 o wysięgu do 5,30m.
Już za 2 tygodnie wylatuje do Angli i chciałbym szukac pracy w tym zawodzie.
Jeśli ktoś się orientuje w tej kwestii to prosze o odpowiedź.


Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,720,37197043,37197043,uprawnienia_FLT.html


Temat: Citroen C5 Break 3.0


"Przemek V" <miata@poczta.onet.wieszcowrote in message
[..]
| Nie myl przyczyn i skutków. Zakup Volvo przez Forda i Saaba przez GM to
| reakcja na to, że nikt nie chciał kupować luksusowych limuzyn ze
znaczkiem
| Forda lub Opla i wyobrażenie, że synergie z podpięcia, w sumie
niewielkich
| działów R&D do sieci i wykorzystanie wspólnych komponentów z Fordów czy
| GM'ów z niższej klasy w Saabach i Volvo zaowocuje autami na których będą
| rewelacyjne marże.

Ok, zgadzam sie...

Wiesz cos moze na temat Jaguara X-Type, czyli przerobionego Mondeo w lekko
innej budzie? Z tego, co wiem, to wyszla smieszna sytuacja - Ford daje co
lepsze silniki, itp wlasnie do Jaguara, a dopiero z opoznieniem wprowadza
do
sprzedazy pod wlasna marka. Co lepsze oficjalnie Ford nie afiszuje sie z
posiadania Jaguara, a moze inaczej -  przy tym modelu przemilcza
jakiekolwiek zwiazki z Mondeo. Wszystko widac jednak w dok. technicznej,
crash testach i katalogach czesci. Tak sie zastanawiam, czy to nie byl
wlasnie krok Forda, aby wejsc w sektor limuzyn "luksusowych". Wiesz moze
na
jakich zasadach, itp?


Jaguar jest w 100% własnością Forda a X-Type jest na płycie i bebechach
Mondeo. Cały myk polega na tym, żeby opchnąć coś co się bardzo istotnie w
kosztach produkcji od Mondeo nie różni za cenę o 50% wyższą dodatkowo
oszczędzając na tym, że połowa auta właściwie już wcześniej została
zaprojektowana. To raczej polityką Jaguara jest żeby nigdzie nie wspominać o
tym pokrewieństwie X-Type z Mondeo niż wice-wersa ale prasa motoryzacyjna
trąbi o tym na lewo i prawo. Zresztą płyta Mondoe jest akurat całkiem OK i
podobno X-Type sie w miarę broni wśród konkurencji teutońskiej a brak RWD
nadrabia AWD oraz bizantyjskim przepychem wnętrza. Kabina takiego
lepsiejszego X-Type'a naprawdę imponuje wykończeniem. Co do silników chyba
istotnie innych silników X-Type nie ma od Mondeo. Może coś tam ma w
elektronice i jakichś układach dolotowych przez jaguarowców podłubane.
W lepszych Jagach (i Land Roverach) są diesle 2.7 PSA.

Luksusowe marki Forda (Jaguar, Volvo, Land Rover, Aston Martin)  są skupione
pod czymś co się zowie Premier Automotive Group (PAG). Idea, zresztą
słuszna, była taka żeby nie podlegali bezpośrednio Fordowi tylko małej
organizacji, która zapewni żeby marki nie konkurowały ze sobą, dbała o ich
długoterminowy rozwój a jendocześnie miała przebicie w Fordzie w walkach o
dostęp do kasy i komponentów. Do roli Prezesa PAG Ford a konkretnie Jac
Nasser ściągnął Wolfganga Reitzle anglofila, ex-wiceprezesa BMW w dużej
mierze współodpowiedzialnego za sukcesy BMW, który się szykował na Prezesa
BMW po wywaleniu Pischetsriedera za zakup Rovera. Gdy Nasser odszedł z
Forda, centralę PAG przeniesiono z Londynu do Stanów czego Reitzle nie mógł
znieść - musiałby się wynieść z Londynu podobnie jak faktu, że ma raportować
nie do Billa Forda tylko do gościa, który był Chief Operating Officer Forda.
W 2002 roku Reitzle odszedł z PAG na Prezesa Linde (producenta m.in. wózków
widłowych) a świat czeka i patrzy do której firmy motoryzacyjnej wróci jako
prezes.

Generalnie analitykom pomysł PAG i strategia tego co robiła ze swoimi
markami za czasów Reitzla się bardzo podobał.

W GM odwrotnie - nie mają ani kasy ani pomysłu co robić z Saabem i powoli w
GM'owskim stylu mordują tą markę wymyślając SUVy, klony z Subaru itp.


Saab robi tutaj (CH) nowa kampanie reklamowa - z tego, co pamietam cos z
silnikiem V6 turbo. Nie jest chyba wiec tak zle, a tak swoja droga, tych
aut
troche tutaj jezdzi.


9-3 jest totalnie niekonkurencyjne z nowymi trójkami, A4, C-klasą a w tym
segmencie jest najwięcej wolumenu do wyczesania. 9-5 już się robi mocno
podstarzałe. Niszowych modeli - poza klonami Subaru i SUVów GMowskich nie
widać. Tradycyjni fani marki są zdegustowani, nowych specjalnie nie widać.


Źródło: topranking.pl/1611/citroen,c5,break,3,0.php